söndag 24 november 2013

EN VÄN

Idag var det leka-med-Hugo-dag. Jag har längtat hela veckan efter denna dagen. Vi skulle ha åkt och badat men så fick Hugo ont i öronen och då bestämde jag mig istället för att åka hem till honom med ett plåster. Har man ont så måste man ha plåster!!! Så jag, mamma och Peppe dammande av mammas cykel och trampade snabbt som tusan mot Hugo, eller ja, jag satt bak, Peppe sprang vid sidan om och mamma fick trampa i motvind.


Hugo hade också slagit sin tå och självklart gav jag honom bästa tänkbara vård. Det är viktigt att ta hand om sina fötter!!


Sen byggde vi med lego, men det tröttnade vi på. Sen tog våra mammor över och då väntade vi snällt. Sen tog vi i sönder det som dem hade byggt. Lite så jobbar vi!!


Hugos mamma kom på den briljanta iden att vi kunde hoppa från sängen ner i säcken. And so we did!!


Hugo har en egen rithörna. En alldeles egen rithörna med massor av tuschpennor.

Min bästa vän Hugo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar