fredag 23 augusti 2013

GAMLA

Dem flesta slåss om att få lov att passa Peppe. Jag förstår helt och hållet, han är ju världens bästa hund!! Dem som oftast brukar vinna är gamla farmor och gamla mormor. Man leker inte med de gamla!! Denna gången var det gamla mormor tur att få lov att gosa med Peps. Jag hängde med för att se till så att allt gick rätt till vid överlämningen och självklart också bläddra lite i deras post. Vi får mest bara tråkiga kuvert hemma hos oss och aldrig något som jag kan läsa. Men den roligaste tidningen jag vet just nu är en som där är en väldans massa fina hästar i (hööks katalogen). Hemma hos gamla mormor fanns där mycket att välja på men leksaks tidningen var såklart mest spännande. Vi bläddrade och bläddrade och pekade och pekade. Vi hade en mysig stund helt enkelt, jag och min gamla mormor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar