tisdag 6 augusti 2013

EN VECKA

Hela förra vecka bodde jag hos familjen Bergström. Det är en rolig och tokig familj. Kanske därför jag passar in så bra (?!!). Jag hade iallafall fullt upp hela tiden och alla dagarna att jag inte alls hade tid för att sitta framför en mobil och blogga. Och sen har varken Pia eller Mats iphone och det är den enda mobilen som jag kan. Men här kommer det som ni alla har väntat på, min vecka hos Bergströms.


Jag åkte med upp till stugan. Fråga mig inte hur man hittar dit eller var den ligger.


Jag och Kajsa pysslade. Om ni inte redan visste det så gör Kajsa dunder snygga armband på beställning.



Jag åkte över samma bro som när vi skulle flyga till Mexico, fast denna gången höll vi oss bara i Danmark.


Där handlade vi mycket och billigt.


Jag hjälpte Pia att baka små bullar och små pizzor.


Inte en vistelse hemma hos Bergströms utan att ha hoppat i sängen.


Jag åkte och hälsade på "någon som känner Pia och Mats" katter. Vi skulle hälsa på och titta på korna men inget av det var hemma så vi fick nöja oss med katterna.


Sen var det dags att vinka hej till mamma och hej då till familjen Bergström. Tack för denna gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar