fredag 30 augusti 2013

BEN

I tisdags kom Pia och hämtade mig på dagis, precis som vi hade bestämt. Vi hade bestämt att hon och jag skulle åka båten till Kajsas jobb. Till min stora överraskning så följde "Mash" och "Pontitsch" också med. Jag har aldrig åkt båt innan så det var med skräckblandad förtjusning som jag klev ombord. Helst hade jag velat åka mer på Pias cykel, men den där Pia är bra envis hon också.


Det gäller att hålla i sig hårt och för allt i världen inte glömma sin Pippi väska (för alla har ju en pippi väska) när man ska handla av Kajsa.


Det är rätt rofyllt att åka båt faktiskt!!


Jag fick en stor peng av Pia så det räckte både till korv..


..och en massa grillpipps (chips). En liten fågel viskade i mitt öra att just grillpipps skulle vara bra för magen och vilken himla tur att jag råkar älska pipps.

Detta var min första utflykt till Ben (Ven)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar