lördag 12 januari 2013

OVER AND OUT

De verkar finnas vissa oklarheter hos några av er där ute. Visst är det smickrande att ni vill läsa om mig och mitt lilla liv men nu är det bara så att jag har semester. SEMESTER!!!! Jag har inte tid, (knappt nu heller men jag måste ju förtydliga) att sitta framför en skärm och underhålla er just nu. Kanske om ni frågar faster eller gammelfaster?! Dem verkar ha all tid i världen. Men jag har fullt upp med att bada i havet, bada i poolen, äta guacamole, träna på att hoppa, titta och klappa på alla hundarna, kasta sand på folk fast att jag inte får, kasta saker i poolen och hoppas att någon snäll hämtar dem till mig (oftast Philip) och såklart sola lite!! Ni får helt enkelt stå ut ett tag till eller skita i det och hitta på något annat, för nu går jag offline. Adios amigos!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar