lördag 16 augusti 2014

LORANGA

Mamma är ledig igen(?!!), men det gör mig absolut ingenting. Snarare tvärtom. Man har liksom börjat att vänja sig vid att mamma är hemma hela dagarna med mig nu och att vi hittar på en massa roliga saker tillsammans. Som härom dagen. Då tog vi bilen till Helsingborg, bara hon och jag och gick på utställning. Ordet utställning låter ju kanske inte så roligt och barnvänligt men just denna utställningen var den absolut roligaste jag har varit på. Inte för att jag har varit på så många andra utställningar. Skitsamma!! Loranga, Loranga heter den iallafall och efter 2 1/2 timme så fick mamma bära ut mig därifrån. 





Efteråt tog vi vagnen in till stan och gick och fikade ostbullar och chokladfrappe. Jag fick även unnat mig en nya Pippi mössa inför hösten på Skalman. Mamma får gärna vara ledig lite mer så att det blir fler såna här dagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar