torsdag 7 augusti 2014

INFLYTTAD

Ja just det ja.. jag glömde ju berätta att jag har flyttat. Ja till mormor och morfar då alltså. Huset som mamma och pappa köpte.. kan man inte bo i(!!). Jag tyckte att det var fint men det gjorde tydligen inte mina föräldrar. Innan de började härja där så fanns det gott om väggar och fina sådana men så fort man släpper loss mina föräldrar så förändras allt. Nu är där inte lika många väggar längre, inga golv, inget kök.. ja ni hör ju bara. Men jag är lika glad för det, för jag får ju bo ute på gården hos mormor och morfar. Här finns allt och lite till som man kan önska sig. 4 hundar plus Peppe och Sune, 2 hästar, 2 katter, en pool, 2 gungor, alla mammas gamla leksaker och mormor och morfar såklart! Medan mamma och pappa jobbar hjälper jag mormor med alla hennes ärende och ibland kommer Christine och Viggo också och bor här och då passar jag honom. Det är ingen semester direkten det är bannemej ett förbaskat bra sommarlov. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar