måndag 13 maj 2013

NYSTART

Jag vet inte riktigt vad det är som har hänt, men jag kände att det var en mer vuxen grej att reda ut så därför fick jag kalla in det tunga artilleriet, nämligen mamma!! Nu hoppas jag verkligen att allt är löst och att jag slipper blanda in mamma något mer. Hon har ju "fullt" upp med att skriva i sin egen blogg. Jag hoppas också att vi kan få ha en rolig sommar tillsammans här inne. Det kanske inte blir så många inlägg. Ni förstår jag har fullt upp med att ropa på mamma 49000 gånger om dagen och på pappa 36000 gånger. Varje dag, rätt så många gånger om dagen så räknar jag in hela familjen också. Jag kollar om alla är här, var dem är och skulle dem inte vara här så vill jag ha reda på vad dem gör. Ett heltidsjobb med andra ord och därför kan skrivandet bli lite lidande, men jag ska göra så gott jag kan.

En massa har hänt sedan sist men det tänker jag inte rabbla upp här inte, dels för att jag inte kommer ihåg och för att jag har så mycket annat jag vill skriva om också. Som till exempel att VÄRLDENS BÄSTA PAPPA fyller år idag. Han var tyvärr inte hemma imorse när jag gick upp så jag skickade ett mms till honom där jag sjöng för honom. Idag när han har flugit klart så väntar både teckning och paket på honom. Min fina fina pappa. Tänk vilken tur jag hade som fick just honom som pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar