onsdag 22 maj 2013

HUJO

I lördags morse kom mammas och pappas kompisar, som tog med sig mina kompisar. En av dessa kompisarna som kompisarna tog med sig var ju ingen mindre än Hugo. Som jag har längtat att han ska komma hit och titta på mitt "nya" rum. Som ni säkert vet trivs vi väldigt bra ihop och man kan säga att vi är lite samma skrot och korn. Vi hann hänga i mitt kök och leka lite med mina presenter innan det var dags att skiljas åt igen.


Vem behöver tårta och bullar när man kan tugga på plastleksaker.


Självklart blev det tid över för både pussar och kramar också.

Idag ska Hugo flyga och fly regnet, jag kommer inte ihåg om det är första gången för honom men i vilket fall som helst så tänker jag på honom och kan ge honom tipset att häng vid toaletterna. Där är mest plats och något roligare än att knacka på alla dörrar och rycka i handtagen får man leta efter. (Finns dock vissa som inte tycker det är lika roligt, men med ett leende på läpparna så brukar det lösa sig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar