onsdag 16 juli 2014

DAYS

En vecka på landet var välbehövligt. Inte ett enda utbrott. På en hel vecka! Jag är själv lite eller rätt så mycket förvånad. Mamma behövde bara vänta några timmar efter att vi kom hem innan hela veckans utbrott kom i en samlad klump. 

Nu har jag hunnit vara hemma några dagar. Mamma och jag ska hänga några veckor nu och jag måste erkänna att det ska bli väldigt skönt. På senare tid har jag blivit ledsen när mamma har åkt till jobbet och att det var på tok för längesedan hon var ledig och som grädde på moset så är pappa också snart långledig. Hur bra kan det bli egentligen?!! 

Härom dagen när vi var i huset så dök Karlsson på taket upp på grannens tak. 

Jag stoppa soppskålen (tidningskorgen) på huet. Precis samma som Emil gjorde. 

Jag har hälsat på Pinki och hans kompis ute i stallet. Liam känner dem sen innan så han fick följa med som moraliskt stöd. 

Jag lånade med mig Kajsa till busfabriken. Ibland gör det absolut ingenting att det regnar. 

Jag och Peppe har hängt vid havet och svalkat oss. Att bada i havet känner jag kommer att bli min grej denna sommaren. 

Dockan fick följa med till huset och äta frukost och bada i min pool. 




1 kommentar:

  1. Du får komma och leka med Viggo också någongång! Eller om du vill att Viggo kommer till dig :-)

    SvaraRadera