onsdag 4 juni 2014

EN FESTLIG DAG

Det kan hända att det var sommar/avslutningsfest idag på dagis för oss som ska börja på stora avdelningar. Men det viktigaste av allt var att Hugo också var bjuden idag. Jag sprang mitt fortaste in och letade efter honom i alla rummen, men ingen Hugo. Då fick jag berättat för mig att han var och hälsade på Tina och det är ju hela 6 dagar sedan vi sågs sist så jag var bara tvungen att ta mig dit också. Innan jag hann påbörja mitt riktiga raseri utbrott så kom han, ja Hugo alltså, lugnt lunkandes emot mig. Och där stod jag, med öppna armar och ett stort leende på läpparna. Äntligen fick jag träffa honom igen!! Han sträckte ut sina armar och sedan kramades vi en låååååång stund in vi gick hand i hand in till de andra barnen. 

En bild på oss för jätte länge sedan.. Redan då visste jag och kände på mig att  den här lilla killen kommer att bli min bästa vän. 

Ja just det ja. Vi hade ju den här festen idag och alla vi som ska flytta en trappa upp eller ner, upp i mitt fall, fick ett sånt här fint diplom. Jag har världens bästa fröknar!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar