fredag 14 mars 2014

AAAAAAHHHHHHH!!!

Igår var ingen bra dag!! Egentligen har ingen dag varit bra denna veckan. Det enda som har varit lite bättre var när Licki kom och hämtade mig på dagis. Ja och sen var ju onsdag också rätt bra, för då kom morfar och överraskade mig på dagis och sen åkte vi och sjöng för mormor och åt en massa kakor och tårta. Det har varit det bästa med hela denna veckan. Men igår alltså, katastrof. Jag skriker om någon pillar på mig, om någon vill hjälpa mig, om någon inte hjälper mig, om någon tar just den grejen som jag hade tänkte leka med senare under dagen eller har lekt med tidigare under dagen. Värst blev det ändå igår när jag kom hem. Jag ville ha potatis till middag, mamma fixade potatis till middag, mamma misslyckades med potatisen till middagen (fråga absolut inte hur), jag ville fortfarande ha potatis och kött till middag (vi hade fisk), jag kastade tallriken och gaffeln, jag fick sitta på rummet, jag kom ut från rummet och ville nu inte äta alls. Sen slutade det med snabb tandborstning och bums i sängen. 

Nu har jag varit vaken sedan kl 06 och väntar på att mamma ska ramla ner från loftet. För både hennes och min skull så hoppas jag att idag blir en mycket bättre dag. Annars pappa, SKYNDA DIG HEM!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar