torsdag 12 september 2013

FALSKT

Falskt alarm. Det var ingen sjukdom, bara en förbaskat massa svidande prickar på tungan som tydligen inte alls var farliga. Jag vägrar fortfarande att bajsa, men det känns som om det är min sak att bestämma när jag vill krysta eller inte. Tyvärr så verkar pappa ha kommit på ett dumt knep som tyvärr verkar funka också. Nej inga sjukdomar här inte, om man inte kan kalla jag-vet-vad-jag-vill-och-definitivt-inte-vill för en sjukdom. Just när det väldigt mycket av det syndromet här hemma och jag förstår inte varför mamma sliter sitt hår och pappa vill jobba extra. Jag säger ju bara ifrån lite sådär lagom högt och länge.

Idag jobbar pappa som sagt extra och det blir dagis för min del. Morgonen började inte jätte bra men nu äter jag frukost och förbereder mig på bästa sätt med göt och mussil för att klara av extra mycket bus på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar