söndag 7 juli 2013

RÄSERFART

Jag varnade er för att det skulle bli tomt här inne. Min första sommarlovsvecka är över och den har gått i raketfart. Jag hinner knappt vakna förrän det är dags att lägga sig i sängen igen, men oj vilken vecka det har varit.


Här är jag hemma hos Tindra och Liam och badar.

Jag och Hugo har inte bara träffats en gång utan två gånger denna veckan. Vi fick till en date i granet också.


I torsdags hängde jag hos mormor och morfar. Mormor verkar inte alls ha hört vad mamma har berättat för henne, utan snarare tyckt att jag uppfört mig mycket väl på sista tiden. Så bra att jag fick både nya skor, en rutschkana, en krokodilgunga och ett lekhus.


Igår var det sommar på riktigt och jag bjöd hem mig till Bergströms. Där badade jag med Kajsa och Pontitsch och åt älgkött med Mats.


Idag har jag gjort Karnevalen. Meningen var att jag skulle få se Sannor Gannor men när dem väl började så ville jag bara UUTTTT!! Sagt och gjort. Istället blev det karusellåkning, inte lika hög musik och betydligt roligare.

Nu ligger jag här i min säng och ropar allt vad jag kan på mamma och pappa för att dem ska komma in och lägga på mig kudden (täcket) för femtitolfte gången. En ny grej som jag prövar för att se om jag kan få vara uppe lite lite längre. Det är ju trots allt sommarlov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar